Veelgestelde vragen

1. Kunt u Hederaschutting.nl ook bezoeken, om de hagen en planten in het echt te bekijken?
Antw. Ja dit kan. Maandag t/m vrijdag zijn wij geopend van 8.30 - 12:00 uur en van 13:00 - 17.00uur. Op zaterdag van 8.30 - 17.00uur.
U kunt de planten en hagen dan evt. ook gelijk mee nemen (indien voorradig) of een afspraak maken voor bezorging.  Op zondag zijn wij gesloten.

Ons adres:
Veldstraat 2a
4033AK Lienden (Gld.)
 
Tijdens onze wintersluiting zijn wij gesloten van 21 december 2017 t/m 7 januari 2018. Vragen kunnen per mail gesteld worden.

Wilt u zeker weten dat de gewenste producten op voorraad zijn, neemt u van te voren contact met ons op.  

 
2. Wanneer kan ik het beste Hedera planten?
Antw. Er zijn diverse periode om te planten:
De planten en hagen zijn pot gekweekt en kunnen het hele jaar door geplant worden.
In de vorstperiode is het beter om niet te planten.
 
 
 
3. Mijn plant/haag gaat dood, wat nu?
Antw. U hebt bij ons 100% hergroei-garantie. Mits de boom/plant onder normale omstandigheden geplant en verzorgd is.
 
U hebt na levering 2 maanden garantie.
 
U kunt uw klacht met foto's mailen naar info@hederaschutting.nl.
 
 
4. Kan mijn aankoop ook bezorgd worden?
Antw. Hederaschutting.nl bezorgd door heel Nederland m.u.v. de Waddeneilanden. Voor aflevering in uitgezonderde gebieden, dient u eerst een offerte aan te vragen.
Onze bezorgkosten bedragen € 35,00.
 
 
5. Zijn de prijzen incl. of excl. BTW?
Antw. Al onze prijzen zijn incl. BTW.
 
 
6. Welke betaalmogelijkheden heeft Hederaschutting.nl?
Antw. U kunt kiezen uit 5 mogelijkheden:
- iDeal
- Contant bij levering
- Mastercard
- Visa
- Factuur