Garantie / Klachten / Retourneren

Garantie

 Veel gestelde vragen over de garantie van Hedera Kant en Klaarhagen, Hederaplanten en natuurlijke schermen.

  
1. Ik ben niet tevreden over de geleverde haag, plant, scherm. Wat moet ik doen?
Het kan voorkomen dat na aanplant de Hedera kant en klaarhaag of Hedera plant  doodgaat of bij levering niet perfect is. Dit komt omdat het levend materiaal is.
U kunt dan contact met ons opnemen via de mail: info@hederaschutting.nl of via telefoonnummer: 0344-228102
.
Houdt u dan uw ordernummer of mailadres bij de hand.
Wij zullen dan samen met u kijken of de garantiebepalingen zoals beschreven in de algemene voorwaarden op u van toepassing zijn en samen met u een goede oplossing zoeken.
 
 
2. Wat is de garantietermijn?
Hederaschutting.nl garandeert een goede kwaliteit van Kant en klaarhagen, Hederaplanten en schermen. Door ons geselecteerde leveranciers zorgen elke dag met de grootste zorg voor hun planten en hagen.
Iedere Hedera Kant en Klaarhaag en Hederaplant heeft hergroeigarantie. Deze hagen en planten worden geleverd met een bak/pot
 
U hebt op deze Hedera kant en klaarhagen en Hederaplanten 2 maanden hergroei-garantie.
Op Gaaschermen en natuurlijke schuttingen heeft u 14 dagen garantie.
 
Ontstaan er problemen binnen deze periode, dan ontvangen wij graag van u foto's. Deze kunt u sturen naar info@hederaschutting.nl.
 
Meldt u de klacht binnen deze periode, dan zullen wij deze volledig vergoeden. 
Meldt u de klacht later, dan zullen wij samen met u zoeken naar een oplossing.
 
 
 
 
Let op: Hederaplanten en Hedera Kant en Klaarhagen willen ook graag groeien, geeft u ze daarom voldoende water!
 
3. Klachten:

Het is natuurlijk vervelend als u een klacht heeft over de dienstverlening zoals u die ervaren heeft. 
Toch vragen wij u vriendelijk om uw klacht via de e-mail aan de afdeling klantcontact door te geven.
Dit kan per e-mail, regulier post en/of telefonisch.

Onze medewerkers van de afdeling klantcontact zullen de klacht bekijken en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen.

 


Onze gegevens:

Hederaschutting.nl

Veldstraat 2a

4033AK Lienden
info@hederaschutting.nl

Tel.nr. 0344-228102

                                                          

Na ontvangst van uw klacht ontvangt u van ons een bevestiging.
Wij zullen uw klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij u hiervan op de hoogte stellen.

Mocht u dit niet op prijs stellen, dan kunt u ook altijd contact op nemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk waar Hederaschutting.nl bij is aangesloten. Mocht de bemiddelingspoging om enige reden niet tot een bevredigende oplossing leiden, dan bestaat de mogelijkheid om uw geschil voor te leggen aan de Geschillencommissie (SGC).

 

 
4.  Herroepingsrecht
U heeft een afkoelingsperiode van 14 dagen om zonder opgaaf van redenen het product te retourneren, ingaande op de dag van ontvangst van het product. Het product kan alleen ongebruikt en, indien mogelijk, in originele verpakking geretourneerd worden.Voor het retourneren van de bestelling zijn de retourkosten voor uw rekening.
Wij zullen het bedrag binnen 14 dagen crediteren.Tevens kunt u gebruik maken van het modelformulier ( zie einde algemene voorwaarden).
 
De vergoeding zoals vermeldt in de Algemene Voorwaarden:
 
De ondernemer vergoedt alle betalingen van de consument, inclusief eventuele leveringskosten door de ondernemer in rekening gebracht voor het geretourneerde product, onverwijld doch binnen 14 dagen volgend op de dag waarop de consument hem de herroeping meldt. Tenzij de ondernemer aanbiedt het product zelf af te halen, mag hij wachten met terugbetalen tot hij het product heeft ontvangen of tot de consument aantoont dat hij het product heeft teruggezonden, naar gelang welk tijdstip eerder valt. De ondernemer gebruikt voor terugbetaling hetzelfde betaalmiddel dat de consument heeft gebruikt, tenzij de consument instemt met een andere methode. De terugbetaling is kosteloos voor de consument
 

U kunt geen herroepingsrecht doen, indien het geleverde product door zijn aard niet kan worden terug gestuurd of snel kan bederven of verouderen. Dit betreft bomen, planten en struiken geleverd met blote (kale) wortel, dus zonder pot of kluit. Mochten de retour gezonden producten beschadigd of verslechterd zijn, dan komt de waardevermindering voor uw rekening. (zie artikel 10 Algemene Voorwaarden)
 
 
Hieronder vind u het modelformulier om uw order te herroepen:
 
 
  
Mochten wij er echt niet uitkomen, dan kunt  u uw klacht melden bij de geschillencommissie van Stichting Webshop Keurmerk via onderstaande link:
 
 
Bent u niet tevreden zegt het ons, bent u Tevreden zeg het anderen!!
 
Hederaschutting

Beste klant, tijdens onze vakantieperiode van 10 augustus t/m 31 augustus zijn wij telefonisch beperkt bereikbaar. Tijdens deze periode beantwoorden wij uw vragen per mail en leveren wij bestellingen wel uit. Ook kunt u onze kwekerij bezoeken. Zie hiervoor onze openingstijden